"Südzucker Moldova" – învingătorul concursului anual "Marca comercială a anului 2009"

Conform rezultatelor ediţiei a VII-a a concursului republican „Marca comercială a anului 2009", iniţiat de Camera de Comerţ şi Industrie şi organizat în colaborare cu Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală, brandul companiei "Südzucker Moldova" - zahărul „Cinci inimioare" a fost desemnat cu marele premiu „Mercuriul de Aur" în nominalizarea profesională „INTER".

Brandul „Cinci ininmioare" a fost apreciat cu Premiul Mare pentru cea mai dinamică dezvoltare a unei mărci comerciale străine pe piaţa moldovenească în categoria „mărfuri alimentare"

Cu Diplomă de învingător în categoria „Recunoaştinţa concumatorilor" a fost desmnat încă un brand comercial al companiei "Südzucker Moldova" - zahărul „Domniţa", care a fost remarcat de multiple ori în cadrul ediţiilor anterioare ale acestui concurs. În 2009 marca comercială „Domniţa" din nou a ocupat poziţia de lider în topul preferinţelor consumatorilor, atît după gradul de recunoaştere, cît şi la capitolul preferinţele consumatorilor.

În 2009 compania "Südzucker Moldova" şi-a extins linia de produse în cadrul celor două mărci comerciale, oferind consumatorilor produse de clasa premium - „TM Zahar cinci inimioare" în pachete de hîrtie cu greutatea de 1 kg.

Zahărul „Domniţa" se comercializează acum şi în ambalaj de polietilen cu greutatea de 5 kg. Această modaliztatea de ambalare a zahărului este extrem de comodă în procesul de conservare a legumelor şi fructelor.

O altă inovaţie, lansată pe piaţă, au devenit pacheţelele de zahăr „Cinci inimioare" a cîte 5 gr., ambalate în cutii cîte 200 buc. Această variantă este perfectă pentru utilizare în oficii, în cadrul pauzelor de cafea în timpul manifestaţiilor etc.

Premiile şi distincţiile, acordate companiei "Südzucker Moldova" în cadrul prestigiosului concursul „Marca comercială a anului", confirmă încă odată calitatea superioară a produselor fabricate de o companie lider pe piaţa zahărului din Moldova, care dealtfel sînt un rezultat previzibil în conetxtul activităţilor investiţionale de modernizare a fabricilor de zahăr din ţară, precum şi a investiţiilor în materia primă calitativă.