Südzucker Moldova a cucerit trei premii în cadrul concursului „Marca comercială a anului 2014”

Brandul "Domniţa" cucereşte pentru a treia oară deja Marele Premiu în cadrul acestui prestigios concurs. Anul acesta ”Mercuriul de Aur” i-a fost decernat în cadrul nominalizării „Reputaţie şi încredere”.

Marca comercială de clasă PREMIUM ”Zahăr Cinci Inimioare” rămîne ca și mai înainte printre favoritele gospodinelor, iar ediţia de anul acesta a concursului a răsplătit-o cu medalia de aur în cadrul nominalizării „Reputaţie şi încredere”.

După ce în 2011, la doar un an de la lansarea sa pe piață, ”Dalba” luase medalia de aur la categoria ”Aprecierea consumatorului”, anul acesta brandul produselor de băcănie a revenit în forță și s-a învrednicit cu medalia de argint la aceeași categorie.

”Brandurile noastre ”Domnița”, ”Dalba” și ”Zahăr Cinci Inimioare” au devenit în timp ”ambasadori” recunoscuți ai companiei, -remarcă Liliana Enachi, marketing manager Südzucker Moldova.- Totodată, am investit în ele valorile fundamentale ale companiei: perfecţionarea continuă, tendinţa spre cea mai bună calitate a produsului, orientate spre satisfacerea consumatorului şi cîştigarea încrederii lui”.