Südzucker Moldova расширяет линейку продуктов
La începutul lunii decembrie în supermarket-ele din Moldova au apărut produse noi ale companiei Südzucker Moldova: zahăr al mărcii comerciale „Zahăr cinci inimioare" de clasa „Premium" în cristale mici în cutie de hârtie a сâte un kilogram, zahăr în „stick-ere" de hârtie a câte 5 grame - 200 de plicuri de hârtie în cutii de un kilogram, cât şi zahărul mărcii comerciale „Domniţa" în ambalaj din plastic a câte cinci kilograme.
Primul produs din linia nouă, „Zahăr cinci inimioare" în cutii de hârtie, este orientat pentru asigurarea consumatorilor, iar în ajunul sărbătorilor de iarnă este vândut la un preţ special promoţional. Al doilea produs sunt „stick-ere" de zahăr, care sunt concepute pentru utilizarea în birouri, servirea fourchette-lor şi coffee break-uri în timpul evenimentelor publice. Pachetul econom de cinci kilograme a mărcii comerciale „Domniţa" este special conceput pentru o utilizare comodă în perioada "sezonului de vârf" pentru conservarea casnică sau de coacere de sărbători.
De la începutul activităţii companiei Südzucker Moldova în Republica Moldova, a fost creată marca comercială „Zahăr cinci inimioare". Pe parcursul a multor ani această marcă comercială este recunoscută ca fiind una dintre cele mai populare mărci în Republica Moldova. Odată cu lansarea unei noi linii de produse, compania va reorienta această marcă pe "segmentul Premium" al consumatorilor.
Marca comercială „Domniţa" a fost creată de compania Südzucker Moldova în anul 2006 şi deja în 2007 a fost recunoscută ca "Marca anului". În paralel cu ieşirea mărcii comerciale pe piaţa moldovenească, compania Südzucker Moldova a iniţiat implementarea strategiei de orientare a consumatorului casnic pentru achiziţionarea zahărului, ambalat într-un pachet standard modern. Această strategie are drept scop îmbunătăţirea culturii de consum al zahărului în Republica Moldova.
Compania Südzucker Moldova intenţionează să continue extinderea liniei de produse, pentru ca fiecare consumator din Moldova să primească posibilitatea de a alege produsele care îi sunt disponibile dintr-o gama largă de produse de zahăr ambalate şi produse bazate pe acesta.